#000000

Nu är jag faktiskt helt slut i kroppen efter en timmes promenad med Emmie i snöovädret. Riktigt skön känsla. Nu ska jag bara duscha och sen cykla till henne och äta morötter, dip och läsa lite mer grafisk design teori? Imorgon ska Dawid och jag kanske dra ut och fota lite på snön om det är fint väder och sen ska jag tvätta lite kläder och städa hela min lägenhet så jag slipper komma hem till en stökig och skitig lägenhet i januari sen. Just ja, ska kanske flytta också till ett rum bredvid Moe. Där får jag samma storlek 22kvm, fast med toalett och dusch också. Det är ju faktiskt sweet. Och ett förråd med för samma summa som nu. Nice!!

Skepp o hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0