Fredag

hoho, fick min tröja, ett par byxor och en sjal jag beställt idag. Sweet. Det passade bra. Var en leopardtröja och ett par svarta morotschinos och en svart stickad sjal.

Nu är jag även klar med 2 av 3 delar av en uppgift i Grafisk Design 2. Broschyr och Annons är klara. Sjukt skönt. :) Idag har jag varit i skolan och sen tränat med Jocke. Vi spelade lite pingis och på Sense. Kul ju. De kallar mig J-O! Nedå!

Nu ska jag gå och hämta ett brev på pressbyrån, sen handla litegranna. Sen blir det dricka några cider med Dawid + fler??? och sen krogen en stund. Fast kan inte dricka så mycket för måste plugga imorgon. Flash hemsida till ovannämnda projektet.Yeah jo tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0