Idol

Ja, Erik vann ju Idol. Det var väl rättvist? Båda var ju bra och det kvittar ju nästan vem som vann eftersom det förmodligen kommer gå bra för dem båda. Något som var bra tycker jag var ju ändå att båda är rockigare killar så ingen av dem hade direkt fördel. Det var nice.

Kvällen tillbringades först med Emmie. Vi lagade tacos och åt oss mätta på den goda maten :) Sen bar det av till Annika (200m max) och där har vi varit ikväll med en massa ljusettor. Tittat på Idol och spelat "Hur fan visste du det?". Men nu är jag hemma hos Emmie själv för jag måste lägga mig och upp för att tentaplugga imorgon ju. Hon stannade kvar därborta och drack ltie mer vin. hehe.

Tjop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0