linköping

Hej hopp,

Idag var jag uppe med tuppen. Skulle ha dragit och tränat men orkade inte så fick bli lite god frukost istället. Ska till Linköping och umgås med Emmie och sen möta Moe på busshållsplatsen för han har hämtat min post och ett paket från Jönköping. Vi ska även äta på Thai Coconut eller någonting sånt och det ska tydligen vara en thairestaurant utöver det vanliga.

Igår chillade jag hela kvällen och tittade på film. Astrött igår, men vet inte direkt varför. Fast skönt att bara slöa ju. Snart är det ju nyår också och det ska bli kul. Få se vad som bjuds på.

Väska som jag fick av Emmie i julklapp. Från carlings och den är riktigt stor och snygg tycker jag!!



hmm hittade en cool bild på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0