LOOKbook

Sitter och försöker plugga. Men orkar inte. Är trött på skiten ju :) Sitter och skummar lite på internet samtidigt. Har ju tenta imorgon och måste läsa lite iaf. Fast förra pingpong-tentan var ju väldigt lätt och över på max 10min :D Så hoppas denna är likadan typ.

Annars så kollar jag lite på Lookbook.nu. Cool sida där man postar sin look typ. En bild på sig själv och vad man har på sig och vad det är för plagg. Man skriver en rubrik och beskriver bilden lite och sen får folk se och kan kommentera och ge den en hype osv. Kul att kolla på folk

Kolla denna killen liksom: Andre J


LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.


Och såhär ska jag också jobba sen när folk frågar mig om logotyper ;)
Rolig e-mail konversation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0