Lördag

Frukost är gott efter en morgonpromenad i -14 med far. Vi gick förbi och kollade på tomten där nya huset ska byggas. Ifall jag inte nämnt det så ska mamma och pappa bygga ett nytt hus med start i mars. Så familjen flyttar någon kilometer eller 2. Riktigt fint hus faktiskt efter vad jag sett på ritningarna så ska bli kul och området är helt nytt typ. Bara 2 grannar hittils och de har inte börjat bygga heller. Men finns runt 150 tomter i området tror jag.

Ska iväg till Linköping med Andreas och Kim nu om någon kvart eller så och sen så ska jag till Mjölby med mamma och Emmie och titta på brorsan när han spelar hockeymatch i division 4. :D hehe, ska bli kul. Ikväll ska jag och Emmie ut och käka någonstans. Om det blir i Linköping eller Motala vet jag inte, men mysigt kommer det bli :)

Just ja, en kamera kommer också inhandlas nu innan jul också. Hittat exakt vilken och till bra pris tror jag. sen blir det kanske ett 55-250 objektiv också. Mia, en kompis till familjen är fotograf på corren så jag skulle få ta några lektioner med henne också för att lära mig lite mer. Kommer bli skoj. :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hejhej:) allt bra med dig ? hur går det med plugget? :)

2009-12-19 @ 10:10:20
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sofia

jodå de e bra med mig :) kan du de där med bloggdesigner? :) skulle du vilja hjälpa mig :s

2009-12-19 @ 22:17:59
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0