Lördag

Sitter och arbetar i Flash. Gör en hemsida om Antoni Gaudi, en gammal arkitekt som är död. Det är en uppgift vi har i skolan och när jag sitter här hemma och allt går bra så hänger sig programmet. WTH! Men som tur var sparade jag nästan precis innan så bara en sak som försvann. Så det var tur =)

Igår var det lite fest. Först var vi på Epidemin(där jag bor), sen blev det Nilla ett tag och sen krogen typ 22:10 för att det skulle tydligen vara jättemycket folk. 1000 jackor inhängda eller nått. Fast jag tyckte inte det var jätte mycket folk till en början men blev nog mer sen. Jag gick hem ganska tidigt halv 12 för jag var tvungen att vara i bra tillstånd idag för att plugga.

Idag har jag som sagt pluggat hela dagen och snart ska jag duscha för att åka till emmie och äta och mysa hela kvällen.

Igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0