Måndag

Vaknade imorse med en sur Emmie som var stressad för att ingen av oss hört hennes alarm. Sen glömde vi hennes makaroner på spisen så de var hon tvungen att koka om så blev lite stressigt för henne. Men sånt som händer.

Jag har sen jag kommit hem suttit med flash och skissat lite idéer till en portfolio där jag kan lägga in mina skolarbeten till sen när jag ska söka jobb/praktik/sommarjobb osv. Ska även göra det som ett utvecklingsprojekt till nästa termin. Blir skoj.

Nu sitter jag i köket med Javve och Mattias och kollar lite tv och chillar. Ska egentligen plugga 3D-grafik, men jag måste hitta motivationen  och orken först. Ska väl sätta igång om några minuter. :)

På lördag blir det nog utgång i Linköping. Ska bli kul. Skönt att slippa tänka på projekt, tentor och skolarbete över lag. Fast måste ju söka praktikplats också så det ska jag ju sysselsätta mig med iof, men det är inte lika stressande tror jag inte.


Snygg tröja eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0