måndag

Sitter i köket hos Emmie i Linköping med en stor boxer och en liten jack russel. Har varit ute och gått med dem i skogen och sen precis ätit frukost. Varm Oboy med marmeladmackor är ju toppen. =)

Igår var vi och såg Avatar och den var ju faktiskt riktigt bra. Otroligt snyggt gjord och hade bra handling och budskap. USA bara röjer utan att bry sig typ. Mindre roligt var ju alla idioter i salongen som höll på och skrek och pratade titt som tätt. Man blir ju så irriterad. Men Emmie vägde upp det med som det fina sällskapet hon var och är. :)

Ska klä på oss nu och åka ner på stan. Jag ska byta en tshirt jag köpte i lördags för tycker den var lite stor och hon ska köpa julklappar till sin mamma och hennes man. Mys. Sen ska jag söka lite praktikplatser och göra klart min portfolio så jag kan skicka den. Hämta mor på sitt jobb också vid 4 så har att göra hela dagen. Ikväll är jag sugen på att träna men har ju inget kort någonstans så får se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skönt med ledighet. Jobbar du inte?

2009-12-21 @ 13:38:40
URL: http://charlottemalm.blogg.se/
Postat av: sofia

nja jag vet ej tänkte om du kanske hade bra fantasi och kunde knopa ihop något coolt? :)

2009-12-21 @ 18:18:53
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0