Måndag - Emmie är söt

Skolan heeela långa dagen idag. Jag och Dawid har nästan skrivit klart 2 rapporter tillsammans idag. Imorgon innan lunch hoppas vi på att bli klara och sen efter lunch ska vi göra presentationen för projektet till onsdag. Var och åt rumpstek med grillade grönsaker och bearnaise sås på Jensen till lunch. Smaskigt!! Idag hade jag gratis lunch och Dawid fick en full bricka så imorgon har han gratis lunch och jag får betala. Men vadå, 49kr för kycklingen är ju as värt. :)

Var på ICA och hämtade 1 paket efter skolan också. Javve mötte upp mig på ICA med 3 avi's i handen. Sen tränade jag med Bettan för att sedan gå ut och gå en timme med Emmie. Full dag idag och nu bara chillar jag. Behöver egentligen läsa i boken "Att lyfta ett varumärke" och det ska jag göra snart med. I alla fall en stund. Sen blir det att titta på paradise hotel. Hehe, skit underhållande att kolla på dem när de förstör för varandra ju.

I paketen idag: Grön jacka med leopard insida, Grå/röd skjorta, Höga smala kängor, ett skärp och en skinnpåse


Kommentarer
Postat av: F. lönnqvist

Snygga boots

2009-12-07 @ 21:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0