Motala

Jaha, då var man i Motala då och har precis ätit lite Julvörtsbröd :) MMh så gott. Mamma har även precis gräddat julskinkan som snart ska provsmakas och jag är hur sugen som helst!

Imorgon ska jag iväg till expert och fixa den omtalade kameran jag snackat om och sen blir det till ICA för att handla lite till kvällen för jag ska laga mat till familjen. :) Blir fläskfilé med sallad(för mina föräldrar kör GI tydligen) och lingonsås.

Lördag blir det hockeymatch med mamma och Emmie, brorsan har börjat spela hockey igen tydligen hehe så ska kolla om han är bra! Han ska spela mot mjölby där en av hans jobbkamrater spelar så det blir nog bra kamp. Sen ska vi ut och äta på kvällen jag och Emmie. Blir inget utomlands på lördag för mamma ville ha mig hemma över julen så får bli någon/några dagar efter julafton istället. woho. Om vi hittar något då såklart.

Ett par snygga stövlar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-12-17 @ 20:18:04
URL: http://whoishanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0