munksjön

Alltså det här pluggandet till tentor i ämnen som man varken tycker om eller har lärt sig något i. Det känns ju sådär alltså. Så är det med 3D-grafiken! Marknadsföringen dock var ju helt okej då den kursen var väldigt givande.

Gick runt munksjön nyss med Emmie. Typ 8:e dagen i rad tror jag närmare bestämt. Jäkligt skönt att komma ut efter en hel dags innesittande. Och det är ju lite kallt också, det är bara skönt. Tränade innan det med Betsy. Körde lite bröst och triceps. Kommit in i det lite nu igen. Jag kör ju ganska lamt typ 15-20 reps varje set. Men det är skönare till mma träningen tror jag. Eller? Någon som har koll? =)

Köpte för övrigt en triss-lott häromdagen och jag vann 50kr! Tjoho! Men på de två nya lotterna var det ju nit på båda så det var ju inte lika kul då. Beställde lite saker förra veckan också och hoppas de kommer nu i veckan. Helst imorgon!

Imorgon är det ju också tenta i 3D-grafik och det ska nog gå bra hopppas jag. Sen blir det morgon träning med Bettan efter tentan. Sen plugga till min omtenta som är på onsdag i Grafisk Design.

Jag kollade på kamera idag. Blev sugen på en systemkamera, men jag kan ju inget om sådana så frågade Dawid. Tänkte mig en Canon EOS 1000D. En av de billigare men jag är ju ingen proffsfotograf så det känns som det kvittar lite??? En sån här är det iaf.


Kommentarer
Postat av: Josefin

den är säker jättebra, alltid bättre att köpa en lite "billigare" å öva sig på å sen om man vill köpa en lite mer avancerad, jag har en nikon d40x funderar på att köpa en ny men det får ja la se, när budgeten räcker.

2009-12-15 @ 16:23:41
URL: http://pehnut.blogg.se/
Postat av: Nicolas A.

I also want this one for christmas ;)



See you



Nicolas A.

2009-12-17 @ 23:43:52
URL: http://nicolas-a.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0