Nyårsafton

Hej,

Har precis kollat när mamma blåst ballonger. Det är fan svårt att blåsa upp dem. Får ta i för kung och fosterland ju. =P Sitter i vårat kök med Emmie och lyssnar på musik och har precis ätit frukost. Var ute och gick i varamon innan i kylan och det var ju faktiskt skönt, men det bet lite i ansiktet.

Idag kommer det några kompisar till mor och far hit och jag och Emmie ska göra välkomstdrinkar till dem och sen äta lite mat för att sedan dra vidare på fest. Vi har en låda vin att dela på så det kommer bli nice. :) Igår chillade vi på kvällen och åt lite godis och tittade på film.

Fick en lite försen julklapp av min bror. Han fick ett par jeans av mig så jag fick välja något av honom. Denna blev resultatet. www.smalslips.se. Snyggt med vit klocka tycker jag. Vad tycker du?




Kommentarer
Postat av: Moe

Väldigt snygg klocka måste jag säga dig!

2010-01-07 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0