Onsdag

Tränade med bettan och sen tog jag en timmes promenad med Emmie. Nu är jag hemma och ska äta och duscha för att sedan åka till Emmie och titta på tv, mysa, plugga och sy om 2 tröjor. :) Leopard tröjan och min hood med skelett på.

Annars väntar jag förväntansfullt på att få skriva tenta imorgon, eller klicka tenta rättare sagt. Är ju på datorn. Tror det går bra och sen att det blir en fin helg med. Ja, då jag inte ska plugga vill säga.

Har funderat i några dagar nu om praktikplats och det skulle vara gött att få en fixad så snart som möjligt. Har ju praktik den 29:e mars-21 maj, men kan ju vara bra att vara ute i god tid. Ska ta tag i det hela ordentligt efter tentorna.

Blev en skjorta inför jul och nyår. Så man kan vara lite fin. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0