plugg

hoho, nu har jag suttit hela dagen i ett grupprum och läst, skrivit och sammanställt inför marknadsföringen. Rätt trött i huvudet nu. Snart blir det en promenix med Emmie och sen ikväll ska vi mysa, titta film och äta på Liban Deli.

Jag har kommit på vad jag önskar mig i julklapp också. En trimmer så jag kan raka mig! och sett fodral till datorn så det skyddar lite när man har den i väskan. Annars har jag ingen aning och det får väl helt enkelt bli pengar som jag kan konsumera själv :)

På torsdag kommer även mamma hit och hämtar mig så jag får med mig lite mer saker hem till Motala över lovet. 1 månads jullov är inte dumt och det är ju en stund så ganska skönt att ha med sig en del saker hem ju! Hon har tagit ledigt hela dagen så vi ska gå på stan och A6 och kolla lite. Blir skoj. Sen får jag köra hem. Inte kört bil på flera månader men det går ju såklart bra. En gång en über chaufför alltid en über chaufför!! :)

Jag är sugen på lite smycken. Men har inte råd med något dock innan jul nu. Eller jag vill inte slösa något ifall det behövs under lovet ju. Men hittade lite på chicy.se som var snyggt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0