portfolio

Sitter hos Emmie nu. Har precis tränat och varit ute och gått. Nu ska vi laga mat. Fläskfilé och potatisgratäng blir det. Gottgott. Vi ska kolla utlandsresa till lördag också. Någon billig "sista minuten" får det kanske bli. Hur skönt som helst ju. Har tvättat innan träningen också och ikväll så ska jag städa.

Ska till Moe senare också ikväll och titta på hans rum. För jag ska ju som sagt kanske flytta. :) Får 22kvm + toalett + dusch och ett hyfsat förråd. Blir as nice och det är typ 50m från där jag bor nu, så det blir inte så långt att flytta.

Jag har börjat med en portfolio till mig själv om mig själv. Egentligen är det meningen att det ska vara ett projekt nästa termin men hade lite tid idag då jag inte hade något att göra så började skissa lite. Det är tänkt att jag ska använda den för att visa arbeten osv jag gjort. Gjorde detta. Vad tycks?? Ge gärna kritik.

Portfolio/CV/Hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0