Söndag

Här hemma lagas det köttbullar till julafton. Mammas köttbullar är ju faktiskt godast. Alltså alla mammors köttbullar. :) Brorsan är här också. Killen fick en spricka i handleden på matchen igår. Klantarsle! ;P

Vad och åt middag med Emmie på Bella-Notte igår och det var sjukt gott. Fläskfilé inlindad i bacon med bakad potatis och hon tog Lamm med risotto, sen delade vi på en flaska rödvin och det var faktiskt jättegott. Jag gillar ju inte rödvin egentligen, men detta gick ner som bara den. :) Kom därifrån runt halv 11 och det mös vi lite hemma.

Idag har vi promenerat på morgonen. Och sen skjutsade jag Emmie till busstationen. Nu ska jag ta tag i dagen och jobba lite med min portfolio. Kanske sy lite sen också och ikväll ska vi gå på Avatar. Verkar onekligen vara en grym film!!


Kommentarer
Postat av: Martine

Jeg vil også se Avatar, den ser veldig bra ut ;) Den burde jo også være bra siden de har brukt så mye penger på den :)

2009-12-20 @ 13:55:23
URL: http://martinekh.blogg.no
Postat av: sofia

ja, bloggdesigner, hur man kodar om bloggar och så, gör snygga headers och bakgrunder mm? :)

2009-12-20 @ 14:17:43
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0