Söndag

Plugg, plugg, plugg och åter plugg. Har massa att göra. Känner mig stressad. Fast det är bara bita ihop och köra! Måste göra klart flashsidan jag håller på med och sen plugga tenta. Vill se TUF-finalen också ju =P

Igår var jag hos Emmie och lagade mat (Lax, cremefraische, fetaost och kryddor-gratäng med pasta och sallad)! Sjukt gott var det =) Sen blev det kaffe och pepparkakor och klementiner. Såg på Paradise Hotel XL också. Mycket bättre att se hela veckans avsnitt på samma gång + att det är fler scener. ;P hehe.

Imorse när jag kollade mailen också fick jag ett erbjudande från Virgin. Kläder för 300 dollar gratis mot att jag fotar med deras kläder på och skickar bilderna till dem. :D Sjukt kul. Så nu har jag gjort en order och väntar som ett litet barn på julafton. woop.

Ne, nu blir det plugg.

Igår:


Kommentarer
Postat av: David

Lucky bastard :p man kanske skulle starta en blogg.

2009-12-06 @ 21:48:54
Postat av: Heloisa

Very nice style.

2009-12-07 @ 06:15:51
URL: http://twitter.com/heloisamoura
Postat av: Quintessa

Snygg tröjja

2009-12-08 @ 14:41:16
Postat av: Fredric

thx!



tack, hehe Quintessa? Min gamla wow-gubbe? =P

2009-12-08 @ 16:50:29
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0