Tentaplugg

Sitter i skolan och pluggar, dricker kaffe och äter clementin! Klarade ju inte pingpong-tentan igår men det är omtenta redan på onsdag så det är ju lugnt. Men nu blir det mycket plugg så man klarar de andra 2 tentorna. Har lovat mamma att göra bra ifrån mig :D Blir marknadsföring idag, imorgon och söndag 10-16 varje dag iaf. :)

Ikväll blir det lite träning runt fem tror jag och sen ska jag till Emmie och äta tacos och mysa först. Sen ska vi till Annika där det vankas Idol. Det blir sweet.

Är sjukt sugen på jullov nu! Ska göra en ny hemsida till min pappas företag över jullovet, så det ska bli kul. Och sen bestämde jag mig igår för att göra en portfolio nästa termin i ämnet "Utvecklingsprojekt". En hel kurs ägnad åt ett projekt och om jag gör en bra utförlig portfolio med CV och allt behövligt kommer jag ju kunna använda den när jag söker jobb. Blir finfint. Får bli en flashhemsida som jag kan skicka till arbetsplatser osv. Ne nu blire plugg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0