Tisdag

Woho, tentan idag gick skit bra och om jag har tur har jag lyckats ordbajsa/skrapa ihop en 4:a på 3D-grafiken till och med. Fast det har ju inte så stor betydelse då jag inte bryr mig särskilt mycket om det ämnet. Huvudsaken är att den blir godkänd. Tränade med Bettan vid 10 efter det. Vi spelade rätt mycket pingis och jag säger bara 21-9! ;P

Har slappat hela dagen och ätit blodpudding, bacon och ägg med jordgubbssylt till lunch! Världens mumma vill jag lova. Nu ska jag plugga lite till imorgon och sen ska jag umgås med Emmie och äta morötter med dip. Eller något annat gott man kan dippa. Fast kan inte komma på något annat. Förutom chips och det gillar inte hon för det sätter sig i tänderna. Så vi får se.

Kollat ännu mer på kamera idag och är riktigt sugen. Väntar nog till julrean med att köpa en. Skulle kanske få låna Saras över jullovet så jag kan testa lite innan och så. Men det blir nog bra. tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0