Torsdag

Yrvaken. Emmie gick nyss för hon börjar 10. Jag var hemma rätt tidigt igår så har ändå sovit bra, så kan lika gärna gå upp tidigare och få lite mer gjort idag. :)

Igår var det lite fest. Först hos Nilla och sen hade Baby Life fest på gamla hlk som vi gick till. Beer Pong var rätt kul ju, fast jag fick så jäkla ont i magen av dônk och cider. Kan inte dricka cider magen bara sväller, fast senaste gångerna jag druckit sprit så har jag bara blivit dålig istället. hmm, konstigt det där. Fast varit ganska inaktiv på festfronten under hösten så är väl därför.

Har ont i mina armar från träningen igår också. Och inatt blev det Oboy med macka innan sängdags. Sjukt gott när man är lite full!! =)

Snyggaste skorna ever!! Eller?





och cool tröja fast den kommer vara för kort tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Vad är det för tröja? :)

2009-12-04 @ 15:47:21
Postat av: Fredric

vet inte vad det är för märke, men snygg iaf =p

2009-12-04 @ 16:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0