Bidrag

Hehe, vad hemsk rubriken låter, men fick bostadsbidrag idag. Woop. Tog jäkligt lång tid tycker jag. Varje gång man byter bostad måste man ansöka om nytt bostadsbidrag och det tog typ 2 månader för mig så imorgon har jag 1400kr på kontot. Sweet. Dock så åker de över till sparkontot direkt för jag har gett mig själv bostadsbidrag sålänge.

Idag började jag designa en ny hemsida åt min handledare. Ska bara designa denna gången och gör allt i Photoshop, men funderar på att arbeta i InDesign istället. Det är ju trots allt ett layout-program.


(Haha, sitter på toaletten och skriver :D )

Kolla in denna sjuka artikel!

""Han fick inte spela dataspel – då gav han sig på sin sovande pappa med en slägga.

En 14-årig pojke i Ryssland har misshandlat sin far till döds med en slägga. Han slog sin far i huvudet med släggan när han inte fick spela mer dataspel, skriver News.com.au.

Det hela inträffade i staden Tuapse nära Svarta havet, och pappan dog omedelbart då han träffades av släggan i huvudet.

Enligt uppgift från polisen hade föräldrarna tagit 14-åringens tangentbord ifrån honom då han spelat i över en vecka. Efter mordet gav dock mamman sonen sitt tangentbord tillbaka, i rädsla för att bli attackerad.

Sonen fortsatta då att spela i flera timmar innan han så småningom somnade. Först då vågade mamman kontakta sina släktingar, som i sin tur kontaktade polisen.

Pojken är för ung för att åtalas i Ryssland.""



Helt sjukt ju. Snacka om att det finns inbitna gamers/nördar i världen. Själv ska jag lana på lördag haha, med Dawid, Moe, Bettan, Gävle och kanske Zimon. CS står på schemat och jag har aldrig spelat det. Eller jo någon gång i högstadiet litegrann med en kompis, Marcus Cederqvist, mot botar. :D


Nu blir det mat! Lagade enchiladas igår. Sjuuuuuuuuukt gott är det!


En till kul artikel!
"Hon ramlade av sin Wii-bräda – och blev beroende av sex. Nu måste hon ha sex 10 gånger om dagen.

En brittisk kvinna påstår att hon drabbats av sexberoende efter att ha ramlat av sin Wii-bräda. Nu blir hon upphetsad så fort telefonen ringer, skriver The Daily Star
– Det börjar som en stickning nedifrån och börjar sedan bölja genom hela kroppen. Ibland byggs de upp till en skälvande orgasm, säger kvinnan.

Av en läkare har hon fått diagnosen persistent genital arousal disorder, PGAS, eller persistent sexual arousal syndrome, PSAS, som innebär att man blir upphetsad konstant och spontant. Själv hävdar kvinnan att hon blir upphetsad av minsta vibration, som när mobiltelefonen ringer eller när hon använder sin matberedare.

Det som utlöste effekten kan enligt läkaren vara att en nerv skadats när kvinnan ramlade från sin Wii-bräda.
– Utan botemedel måste jag kontrollera mig själv genom att andas tungt. Förhoppningsvis hittar jag en dag en riktig hingst som kan tillfredsställa mig, säger kvinnan till The Daily Star."

Kommentarer
Postat av: Rebecka

söt boy

2010-04-20 @ 20:44:50
URL: http://mypieceofcake.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tankte du ar pa kina restaurant : ))

Greetings from....right now in L.A.

2010-04-22 @ 03:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0