Blond

Färgade håret igår. Det bruna hade gått ur så mycket. Blev blonda slingor, men ska bleka igen snart så det blir blont och inte orange. Har en liten orange ton nu och det gillar jag inte! Dock tycker jag att jag passar bättre i brunt, men det gör inte Emmie och hon fick bestämma denna gången. :)



Annars har jag varit på praktiken hela dagen idag. Är så jäkla snorig så det har varit jobbigt att pendla mellan datorn och toan hela dagen. Men skam den som är hemma och bölar! Det är ju trots allt skönt att praktisera. Håller på med en flash-sak fortfarande, men blir nog klar imorgon.

Ikväll blir det bara att slappa. Ska kanske dra och spela innebandy, men ve tinte om det är värt. Blir säkert bara sjukare, men det är ju attans skoj ju! Emmie bor ju här också just nu för hon har ingen lägenhet. Tar visst lite oväntad tid med den nya så vet inte när hon får flytta in i den. menmen, alltid skönt med lite sällskap ;P

Åt förresten fläskfilé med GrönPepparSås och italiensk mixsallad till middag. mumsmumsmums!





Kommentarer
Postat av: Bo

Snyggt alltsammans. Krya på Dig. Bo.

2010-04-06 @ 22:00:47
Postat av: Kris

Hi:)



Would have appreciated if you told me where you bought that tiger tee.



Love your blog:)

2010-04-07 @ 03:12:39
Postat av: Elin

Blond will look good on you Fredric,the platinum blond like before : ))

Du passar i brunt oxa det var mycket fint.Du ser iallafall mycket mer serios & mognare ut i brunt och det ar skitsnyggt!!Sa ... tror jag att dina ogon skulle passa battre i en brun farg...men vantar pa att se ....du och Emmie "cute blonde couple"

2010-04-13 @ 12:00:30
Postat av: Fredric

Oki, tack. :)

Ne jag har inte klippt mig än. Blir nog nästa torsdag!

Och ja rätt lika Anna Stern faktiskt! =)

2010-04-13 @ 12:31:35
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0