Innebandy

Emmies mat var god! Efter praktiken blev det jag och Dawid som gick och drack en kaffe. Det är gött att sitta ute på Waynes, men var lite kallt. Skulle behöva bli lite varmare alltså. Riktigt schysst då.

När jag kom hem käkade jag tacos, igen! Har ju köpt 2.5kg köttfärs typ. Måste äta upp :) Ska göra enchiladas sen innan innebandyn. Ska spela innebandy idag vid halv 9-10.

Hoppas få svar om jag får jobb imorgon också och svar från det andra stället när jag ska på intervju. Vore schysst att få något här i Jönköping. Annars blir det fläskfabrik. :) Inte fy skam det heller.

I helgen ska jag, moe, bettan, dawid och gävle lana. haha :D Blir nog typ CS, som jag typ aldrig spelat. Men vad gör man inte. =) Ska på truckkortsutbildning också på dagen. Det kan ju vara bra att ha, speciellt då jag extrajobbar lite på DHL och man ibland måste köra truck liksom.


Lite bilder från helgen och nu ska det städas! På riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0