Kick-Ass

Haha, sjukt rolig film! Lätt sevärd. Jag skrattade jättemycket.
Blev att vi gick till Dawid och Josefine efter bion vid 20 och drack vin, spelade spel och tittade på så ska det låta. Riktigt bra dag. Först var det praktik till 3, sedan Waynes Coffee i solen med Dawid och Emmie. Sen after work på centrum med Dawid, josefine och Emmie och sen bio. Skit sweet. :)

Idag ska jag, moe, dawid, bettan och gävle lana. Kommer bli skit kul ju :D Nördvarning. Har inte lanat sen typ högstadiet och ännu mindre spelat något spel. Blir nog CS, starcraft, red alert 2 osv. Hehe. Jag kommer uppdatera med hur det går, men ni kan ju förvänta er att jag vinner såklart. :D Eller itne.



Gick upp 07:15 imorse. Har varit på DHL och tagit truckkort. Kanske inte kommer behövas så jättemycket i framtiden, men det var gratis och det kan ju vara bra att ha ändå. Sen schysst att ha om man ska extrajobba och sådär. Gick smort och tog inte så lång tid. Föreläsaren var as skön. En äldre man från Norrköping och han pratade grov östgötska. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0