Kycklingfilé

Det är jäkligt gött. Jag har blivit förkyld. Min näsa snorar. Inte okej, men det går nog över snart.!
Igår var jag i Linköping och vi gick till Platå där det var helt knökat med folk. Gick åt lite mycket pengar känner jag, men det var skoj iaf. Det hela började hos Gabriel, Emmies barndomsvän, där vi shottade och snackade och drack och hade allmänt trevligt. Eller egentligen började kvällen hos Roger och Ing-Britt dit vi var och åt påskmiddag först. Sjuuuukt gott, men man äter kanske lite för mycket ju. Blir helt proppmätt.

På dagen var jag inne och fikade lite med Emmie, gabbe, mika och johanna. Sen gick vi lite på stan osv. Var kul och jag hittade ett armband på Monki. Typ ett svart skärp fast som man har runt handleden. SNyggt!





Lite bilder från kvällen:



Nu blir det snart mat. Grilla för första gången i år :D Sen ska kvällen spenderas hemma hos bror med onyttigheter, tvspel och film!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ich finde dich attraktiv und sehr sympatisch, süß, lieb, sensationell, galaktisch, nett, genial.

2010-04-13 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0