Praktik

Hej,

Sitter på praktiken och försöker lära mig wordpress och bygga min egna blogg/portfolio/hemsida ish ish. Rätt kul och intressant. Men jag är väl mer lagd åt designhållet än programmeringshållet, men rätt schysst att få en egen ordentlig portfolio iaf. Nu är det snart lunch också. Göttgött med lite fläskfile och grönpepparsås :)

Igår blev det visst fest. Var inte menat egentligen, men jag hade mer vin kvar i min låda än vad jag trodde så blev lite gladare i hatten än vad jag tänkt mig. Var iaf jäkligt kul. Dansade massor och jag är ju så jäkla kung på att dansa!!!! Eller inte, men det är skoj även om man blir skrattad åt ibland! :) Kom iaf hem relativt tidigt och började inte förrän klockan 0900 idag.




Idag fyller min mamma år! Grattis till henne på hennes 52-års dag!





Ikväll blir det nog innebandy. Måste ha en klubba dock!

Kommentarer
Postat av: Regine - midtchill.blogg.no

SV: er ikke jeg som har tatt de :) fant dem på nettet, men de er ganske kule, ja!

2010-04-08 @ 16:41:50
URL: http://www.midtchill.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0