Toy Story

Igår var jag och jobbade som sagt på akademien i köket. Jobbade med Nilla och det gick bra. Var inte särskilt stressigt och vi hade en jämn kväll. Mycket skratt. Slutade i sängen med Emmie.

Idag så blev det morgonpromenad och sen frukost hos Emmie. Sen så ringer Moe och säger att han har gratis biljetter till Toy Story 1 3D. Såklart drar vi dit och den var väl sådär. Inte så mycket effekter, men skönt och avkopplande.



Just nu sitter jag och tittar på hockey och tvättar. Somnade redan första minuten av matchen. Hehe, inte bra. Vill ju se DIF vinna över HV så det blir en 7:e finalmatch, vore skitnice ju. Kul att kolla.

Ikväll ska jag till Dawid på förfest och sen tror jag vi drar ut på krogen för en sväng om. Får se vart vi går, men en bra kväll kommer det förhoppniongsvis bli. Ne nu ska jag göra mig en tallrik Rostbiff med bearnaise-sås och sallad. Tjo =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0