Valborg



Idag är det fredag och valborg. På praktiken ska de ha vernissage och lotta ut massa konst för x-antal kronor. Riktigt skoj ju. Dock är jag ju inte med för de lägger 200kr i månaden var och har en sån här sak en gång om året då en av de anställda för köpa konst för pengarna som sedan lottas ut bland alla anställda.

Blir jobba vid 3 och sedan efter jobbet blir det fest. Får se vad som händer. Ska ju tydligen bli dåligt väder? Tåråkigt ju. Förra året var vi ute och grilladen utanför Nillas lägenhet och jag hade skjorts på mig. Suck!

Mitt paket fastnade i tullen, men efter en dag så är det vidareskickat. Hoppas det är lugnt. Orkar inte tulla massa!

Nu ska jag arbeta lite så tjo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0