Alla Hjärtans Dag

Alla Hjärtans Dag idag. Skulle vilja önska alla en mycket trevlig dag och hoppas att ni får tillbringa den med nära och kära.

Håller på att städa lägenheten. Tråkigt. Och så tvättar jag det sista också som jag inte hann igår. En städad lägenhet är sjukt mycket fräschare än en stökig. :) Har ändå hållt det bra sen jag flyttade in.

Igår var jag hemma hos Emmie och vi köpte lite naturgodis och hyrde en film. Blev Coach Carter och det visade sig att jag sett den innan, men kom inte ihåg något knappt och det var skitbra. Sådär härligt klyschigt spännande. :P
Vi satte även upp Emmies gigantiska lampa och det blev bra. Nu hänger den och dinglar så fint över hennes tv-bord.

Idag har jag inte gjort något förutom att fixat i lägenheten. Eller spelade några uppdrag Halo 3 med Moe också runt lunch. Kul spel. Har aldrig lirat förut direkt, men det var bra. Jag lagade även fina Köttfärsbiffar med moroötter, röd lök, feta ost, lite fiber havregryn, ägg, salt och peppar, dragon, basilika, 1 smält buljongtärning och lite curry i. :D Blev as gött med bulgur som blandades med lite cremefraische och soya. mhmhmh. blev det. Inte mina på bilden dock.



Nu ska jag göra klart i lägenheten och plugga lite och sen ska jag iväg till Emmie och käka middag och mysa på denna alla hjärtans dag. Blir sweet.

/Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0