Dandydans

Precis hemkommen från Sense där jag och Zimon tränat AerobicDans på Nillas pass. Var skitkul. =P Vi var ju så duktiga tycker jag. Eller grymma ju!

Fick ett kul svar idag med på mailen. Ska bli spännande :).

Annars så har jag varit lite grinig idag. Eller har varit trött så har mest varit lite off. Men inatt ska jag sova läääääääänge så jag är pigg och glad imorgon!!! Ska till skolan till klockan 9 och sen hela dagen. Krävs energi!

Blir att äta snart och sen dra på en film. Såg att "Shutter Island" fanns att hämta. Dock Telesync, men den kanske är bra bild ändå. får hoppas :) Annars kanske man borde se den på bio.a

Snygg oversize eller lång skjorta från Cheap Monday!


Från Caliroots.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0