Eftermiddag

Sitter här hemma nu och arbetar med min fars hemsida. Det går framåt och jag är nöjd med det jag åstadkommit hittils. Imorgon ska jag träffa en reklambyrå också, eller rättare sagt en webbyrå. Hoppas jag får praktikplats här nu. Förra stället skulle ju inte ha någon praktikant över huvudtaget i vår för de hade anställt flera nya medarbetare och hade inte plats.

Annars gick det bra med animationsgruppen idag. Vi gjorde om lite och det som vi gjorde blev bra. Sen hade vi handledning med de 3 lärarna vi har i kursen och de tyckte om våran idé och vårat storyboard till filmen. Lite ändraingar som måste göras kanske, men i det stora hela känns det bra.

Imorgon fyller jag år också. Så det blir först träffa reklambyrå, sedan plugga utvecklingsprojekt eller webbspelsutveckling, sen städdag i korridoren, hilife möte om de nya hi lifes poster och sen ut och äta på kvällen. Blir en sweet dag tror jag. =)

Idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0