Födelsedag

Imorse fick jag frukost på sängen. :) Ostmackor, ägg och bacon med kaffe. Sen fick jag 5 presenter som innehöll en kastrull, en liten termos, ett par vantar, en mössa, ett snyggt dubbelvirat nitarmband och en bok som Emmie gjort själv som innehöll foton på mig och henne. Så fin är hon. Sen måste jag tacka för alla fina gratulationer också.

Idag har jag varit och träffat en reklambyrå. Gick bra och jag tror det är fixat nu. Skulle kolla lite saker till på måndag då vi skulle träffas igen. Sen har jag arbetat vidare på mitt uvecklingsprojekt, ätit pannkakor =) och tränat. Nu ska jag snart äta igen efter träningen och sen blir det korridorsstädning med alla andra som bor här, hi life-möte och sedan ut och äta med några polare. :) Finfin dag.

Kommer lite bilder på Emmies fina present sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0