Hey ho Yo

Idag har jag vaknat med finaste och sedan myst framför tvn till 11 då jag och Moe drog ner till MMA-klubben SBJJA och rullade lite brazilian ju-jutsu. Var skoj, men usch vad jag tappat kondition. Tekniken sitter dock ganska bra. Lite ringrostig kanske. :) Kul var det iaf.

Igår var det slappkväll. Lagade matpaj som sagt och det blev sjuuuuuuukt gott. :) Nöjd kille då jag bara slängde ihop något utan att kolla recept. Okej, pajdegen var det, men resten var ihopslängt och det blev asbra. Känner att matlagningen är min sak, ;P

Nu har jag ätit och slappat framför tv:n med Moe och Charlotte och har precis duschat. Ikväll blir det fest på Råslätt hos Emil i Emmies klass. Ska iväg till Emmie först snart och sedan vidare till han med Annika, Tina och Emmie tror jag?

Senaste inköp!


Ascool. Knäpps i sidan och är hängande typ som en u-ringning med krage.






Sen lite bilder från igår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0