Lördag

Rätt trött idag faktiskt. Jag har städat(eller ne men vill, hehe) och tvättat idag och spelat lite fifa mot Moe. Jag vann såklart haha 2-1 moe!!!!!

Igår var jag i skolan och sen blev det taco vid 4. Vi gick först till centrum där det var fullt, 8-glas var för dyrt och OLearys var också fullt. Hamnade på kåren och det var gott. :) Jag, Moe, Javier och Olov.

Senare kom Emmie hem och vi drog iväg på fest med Viccan, på någon BB-förfest och det var skit kul. Hela kvällen. Vi slutade på Big Bongo och sen i sängen.

Ikväll blir det filmkväll med naturgodis! =)


Jag vill ha en till kavaj. Kanske en lång eller en kortare Men kan inte bestämma mig =) Vad tycks om dessa?



Kommentarer
Postat av: the one and only mamma anna

Den första, tredje eller fjärde känns mer dig. :)



/Anna

2010-02-13 @ 18:09:55
URL: http://www.njifii.org
Postat av: Anonym

Snygga kavajer, vart hittar man dessa?

2010-02-14 @ 12:38:28
Postat av: Carl Tobias Adamsson

Instämmer med föregående inlägg. Kan man hitta de i Sverige? Lär ju kosta skjortan ;)



#4 är nice!

2010-02-17 @ 17:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0