Lördaglördag

Precis duschat och ska fixa mig inför kvällen! Blir fest hos Dawid sen kanske utgång, fast det har jag inte råd med så det blir nog gå hem efter förfesten :D

Mor och far skulle ju kommit idag, men snöstormen satte stop för det så de ska komma imorgon istället om det går. Dock kommer jag nog vara döende i sängen då, men förhoppningsvis inte. Får ta det lite lugnare idag. Blir IKEA och sen sätta upp lite saker i lägenheten och sen äta någonstans. mys.

Idag har jag varit med Emmie hela dagen. Mötte henne vid systemet och sen gick vi hem till henne och hon bjöd mig på mat. Bearnaise-sås är ju för gott alltså! =) Sen mös vi och jag somnade. SJukt trött! Men nu är det full fart igen.

Ha på sig? Vad har du på dig?

Ses kanske ikväll! tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0