Måndag

Igår flyttade jag hela dagen. Nu sitter jag i nya lyan och är fortfarande inte installerad. Mer saker än jag trodde. Har målat en fondvägg också i grå och det blev sjuuukt snyggt ;P. Nu ska bara alla saker på plats också. Älskar att jag har egen dusch och toalett och hela rummet är mycket ljusare och snyggare än förra. Mer förvaring också och i köket har man alla sina egna saker. Inget delande här inte. :) Skönt!

Idag har jag varit i skolan sen klockan 10 och vi har arbetat med våran projektfilm och sen har jag haft lektion i animation och sedan gick jag och Moe på stad och luktade på parfymer och kollade klockor. Gick sedan till Postens företagscenter och hämtade ett paket till mig. WIiie, de två par byxorna satt som en smäck och västen och t-shirten var grymma. Skjortorna var dock för små. Fattar inte. Måtten säger att de inte ska vara det, men plagget något annat. Kommer lite bilder på de senare näör jag fått mer ordning på lägenheten. Ska fixa lite bilder på lägenheten också :)

Just ja, är med i en tidning i deras "Urban Runway" bläddra igenom så hittar ni mig där på en sida. :)

Tidningen hittar ni här

Nu ska jag fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0