Nytränad

Precis hemma från gymmet. Blev ben idag med. Riktigt gött. Man blir så jäkla trött av att träna ben. Nu ska rummet städas och sen ska jag äta och sen blir det Spartacus: Blood and Sand kväll med Moe. En ny cool serie som börjat och finns hittils 5 avsnitt!



För övrigt såg jag klart på "The Hills" säsong 5 igår kväll/natt. Blev lite senare sova än vad jag tänkt mig, men det är rätt bra serie ju =P hehe!! Gillar att den är mer verklig än vanliga serier. Fast de lär ju lätt ha manus and shit!



Sen idag vid 16 när jag kom hem efter 7 timmar i skolan så såg jag senaste avsnittet av "One Tree Hill" och jäklar vilket snyftavsnitt det var. Alla grät och dem slogs osv. Sorgligt hela avsnittet typ. Fast serien är ju bra, men den var mycket bättre för några år sen. Typ 3 första säsongerna är ju lätt bäst, men jag hänger kvar. Vet inte varför egentligen, men den är ju fortfarande ganska bra.


Nu ska jag städa som sagt. tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0