Onsdagkväll

Kom precis hem till min nystädade lägenhet :) Ska lite bilder och visa hur det ser ut senare, ska bara ner till kåren och äta först. Är sjukt hungrig. Jag och Moe har varit på ett möte/undersökning på Jönköpings Kommun och snackat om LED-belysningen uppe på Rosenlund och jag hade ju ingen aning om vad vi skulle snacka om så jag satt och hittade på lite =P Men  det gick bra.

Idag har jag annars haft Webbspelsutveckling från klockan 0800-1630. Helt slut är jag. Men det är kul, fast klurigt. Blev inte klar så jag kommer få sitta i helgen och göra klart det. Menmen. Så är det.

Imorgon är det animation som står på schemat och det ska bli chill. Slutar klockan 12 typ så mycket ledigt imorgon. Skööönt. Men ska nog jobba med utvecklingsprojektet då istället.

tjnoi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0