slappsöndag

Vaknade med Emmie imorse och låg framför tvn till typ 2. :) Sen har jag spelat tvspel och glott på film med Moe. Skönt att slappa hela dagen ibland ju. Håller på och lagar köttfärslimpa för jag skar mig i fingret så kunde inte rulla biffar. Men det blir nog bra ändå.!

Igår var det fest hos Dawid. Vi drack vin, kollade på melodifestivalen och spelade spel. Var riktigt trevligt. Sen när vi skulle gå ut så blev det evergreen, där jag och Emmie delade på en pizza. Sen hem och sova. Var för trött och hade inte riktigt råd att gå ut på krogen.

Ska gå till Emmie ikväll och chilla där. Imorgon är det skola igen och jag måste plugga webbspelsutveckling! Så det får det bli hela dagen imorgon. Ska kanske på dansaerobic med zimon också. =P Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0