Smile for the paparazzi

Precis kommit hem från gymmet. Var och gymmade med Moe. Blev bröst och triceps och sedan promenad på bandet 17min =p Skickade iväg 2 par skor till bror också. Glömt varje dag att skriva ut lapp från schenker, men idag kom jag ihåg. Dock fick moe skriva ut den för jag var hemma. Så det var ju snällt!

Nu är jag trött och ska laga pannkakor till imorgon och på onsdag. Sen ska jag steka några hamburgare och äta hamburgersallad :D Det är faktiskt skitgott.

Längtar lite till imorgon och onsdag. Ska på sittning på onsdag för första gången sedan insparkssittning så det ska bli skitkul. Babylifes första sittning då de ska koras till hilife som är studiesociala samfundet på Tekniska högskolan i Jönköping, a.k.a. festutskottet eller var man ska kalla det. Annordnar sittningar, caps och inspark för alla tekniker. Varit ett kul år iaf att vara hi life 2009 =)

Lite snygga saker här!! Västen är sjukt snygg tycker jag. Vill ha, men det får vänta till (låning) =p, löning alltså. Och tshirten är bara cool.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0