Söndag

Sitter hos Emmie, har ätit frukost och slappat framför tvn. Rostade mackor är ju för gott med oboy. Bästa bakismaten :P

Igår  var det fest på Råslätt och runt halv 12 så gick bussen in mot stan, men jag och Emmie hoppade av och gick hem. På födelsedagsfesten, Emil fyllde år, var det bra och vi tittade på melodifestivalen, lyssnade på musik och snackade skit.

Nu snart ska jag hem och käka något och sen ska jag göra några skoluppgifter tror jag. Får se om jag orkar. Kanske blir på tisdag, onsdag, torsdag eller fredag istället. Har bara en föreläsning i veckan och den är imorgon. :) Skönt. >Just ja, på torsdag så blir det kanske en tripp till Stockholm med Ljusdesign och gå lite på mässa och kolla.

Bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0