Tisdag

Hoppat av kursen nu. Måste be om ursäkt till min projektgrupp, men de klarar sig nog lika bra utan mig. :)

Varit ute och gott nu 1 timme med Charlotte och Anna som bor i min korridor. Riktigt skönt ute idag. Kallt, men skönt. Biter inte något i ansiktet. Bokade även biljetter till snabba cash till på torsdagkväll klockan 21. Ska bli sweet att se den. Studentbio också så blir lite billigare. ;P Någon som vet när den kommer ut på DVD?

snygg! Denna ska jag definitivt inhandla när jag får pengar!! =) Den är så sjukt snygg. Lite som en kavaj med detaljerna fast det är en satinjacka.


Kommentarer
Postat av: Dawid

såg att man kunde tanka hem snabba cash :)

2010-02-16 @ 23:47:38
URL: http://dawid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0