Tisdag - fetisdagen!

Sitter i skolan och arbetar med utvecklingsprojektet. Det ser just nu ut såhär PROJEKT
Har massa att göra just nu. Funderar på att hoppa av animationskursen för att det känns som det blir för mycket att plugga 3 kurser + att animationen känns inte som något jag vill göra ändå. Vi bara ritar och gör en film i flash liksom. Webbspelsutveckling och utvecklingsprojektet är sjukt mycket intressantare, så då får jag ju mer tid att ägna mig åt dem istället!

Sitter i ljuspraktikanters sal och utvecklingsprojekterar! =)

Idag är det ju för övrigt fetisdagen idag och jag och Emmie, kanske någon mer, ska ta en semla senare. Vet inte om det blir på ett fik eller hemma, men en semla blir det iaf. :) Fast hon har hilife-möte först och det lär väl ta lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0