Torsdag

Idag har det varit en lång skoldag igen. Först var det animationsföreläsning som var okej och sen gjorde jag och min grupp en inlämningsuppgift. Den blev ganska kul :D Gjorde en animation till en låt. Mamamamamaaaaa ;P

Efter skolan blev det mat och sen träning med Moe. Körde rätt tungt idag och jag kommer vara död imorgon känner jag. Imorgon ska jag förövrigt på Webbprogrammeringsföreläsning igen. Blir sweet. Kvällen vet jag inte vad som händer på, kanske Bongo med Moe och någon polare till han. Annars slappt. Ska festa på lördag hade jag tänkt.

Tänkte också gå ner till SBJJA och rulla lite på lördag. Inte kört något sen innan jul så skulle vara gött att köra lite bjj igen. :)

Annars hitta jag denna snygga skinnjacka från jofama. Lite väl dyr 4000papp, men den är snygg =) Schysst till våren liksom.



Fick post från Jofama också i veckan. Ingen av mamma eller jag visste vad det var, men tydligen hade jag vunnit någon tävling så fick ett par snygga skinnhandskar hem från Lars Wallin. Inte pjåkigt ju. Riktigt fina var de. =) Hittar ingen bild annars skulle jag posta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0