å0eeg

Morgonvandring ute i snön var sjukt skönt. Gick i varamon typ 100m ut på isen. Helt underbart fint är det när det är massa snö och is. Fick jättestor lust att åka skridskor därute så det kanske det blir senare. Inte så kallt heller om man klär på sig. :)

Nu skriver Emmie tenta som hon förhoppningsvis klarar. Hoppas det. Lycka till. =)

Nu ska jag dra ett filmmarathon av något slag. Men vet inte riktigt vilken / vilka filmer. Ice Age trilogin kanske? :) På tal om marathon ska jag försöka få Emmie att springa göteborgsvarvet med mig. Iof in lika långt tror jag inte. Det är väl en halvmara men ändå. ;P


älskar denna tröjan och vill ha den! =)

och denna kavajen är grymt snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0