eåg

Kom hem från gymmet för ett tag sen. Alltså jag vet inte hur jag ska gymma. Instruktören visade mig nautilusmetoden men det känns som jag tränar axlar i varje övning typ (utom när jag kör ben då) och jag är ju redan ganska bredaxlad. Jag vill inte direkt bygga muskler utan bara köra och bränna lite för att jag ska hålla mig i form liksom. Någon som är bra och kan tipsa om bra träning? =) Inte sådär 3 övningar bröst och 4 triceps måndag, 3 rygg 3 & 3 biceps tisdag, osv. Utan mer allround. Kanske helkropp eller halvkropp.

Ajja, lagade grym kycklinggryta när jag kom iaf. Börjar bli bra på det där med grytor måste jag faktiskt säga. Blev grymt gott och inte likadant som förra gången :)

Sen hände lite andra saker när jag kom hem. Fick svar om jag ville ha plats i kug och sen fick jag svar från ännu en praktikplats men denna gången en i Jönköping och de vill träffa mig i veckan. Tyvärr kan jag inte i veckan för jag ska till Polen och åker inte ner till Jönköping förrän söndag. Hoppas att det går bra nästa vecka istället :)

Nu duscha och chilla, sen se Paradise Hotel senare. Rätt kul serie ju. Människor som framstår som så otroligt dumma när de är i TV. De är säkert jättebra utanför, men där så blir några av dem puckade må jag säga. Underhållning.

Mitt CV här som jag sökt praktik med och nu ska jag fota mamma och pappa i bubbelbadet för de ska ju sälja sitt hus och behöver lite fina bilder. tjo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. tack själv! =D

2010-01-12 @ 20:55:09
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0