Hej, trött kille

Jag är trött och har massor att göra i skolan. Läser Animation där vi har en animerad film att göra. Har utvecklingsprojekt att göra och där gör jag som sagt ny hemsida åt min far och idag började jag en ny kurs som heter webbspelsutveckling. 22.5poäng ska jag läsa denna läsperiod igen och vi får se hur det går. Känns bra iaf. :) Har ju inga tentor iaf.

Idag har jag som sagt varit på webbspelsutvecklingen och det var kul. Lärde mig mycket programmering i flash och jag gjorde som de andra ett spel. Det var lab 1 och det blev schysst ;) Lite fult kanske, menmen. Kan spelas här i inlägget. :P Började 0800 och kom ifrån klockan 1500 när spelet var klart.

Nu ikväll blir det utgång och drinkkväll i min nya korridor. Blev tvingad av Emmie(Ne så var inte fallet) och ska vara jobbig när hon jobbar ikväll ;P Nevars. KJul ska det bli iaf.

På fredag åker jag och Emmie till Göteborg och ska mysa lite över dagen. Blir mys. Tänkte gå på DG1:ornas Webbprogrammering på morgonen först.

Nästa vecka på tisdagen ska jag åka till Mjölby och fota på pappas jobb så jag kan fortsätta på hans hemsida. Tycker den blir bra och hoppas på ett bra resultat. =P

Läs instruktionerna först så ni förstår vad man ska göra. Väldigt komplicerat :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0