iohagf

Tjo,

Inte skrivit på ett tag för jag har inte suttit ner direkt. Umgåtts med Emmie väldigt mycket och då vill jag inte sitta vid datorn. :)

I torsdags var vi på hockey med hennes far. Linköping - Södertälje stod på schemat och det var en ganska bra match. Lite seg, men linköping vann med 2-1 så de andra 2 var glada. Kaffe och korv i pausen var ju gött också! Sen gick jag och Emmie vidare till stan och satte oss på Platå och tog oss några glas vin och snacka lite. Åkte hem senare med halv 12 bussen.


I fredags var det lugnt och jag åkte hem ganska så tidigt. Tränade lite och sen på kvällen var vi bjudna med mamma och pappa till Roger och Ingbritt så vi åkte och hämtade Emmie på stationen och sen åkte vi dit. Riiiiiiiiiiiiktigt god mat bjöd de på. Lövbiffrullader med bacon, gurka och morot i och allt låg i en supergod sås och till det serverades det ungslagade rotfrukter typ, lök, morötter, blomkål, kålrot osv. Supergott. Sen spelade vi när och fjärran och denna gången kom jag och Emmie sist. :( Vi var 4 lag denna gången och vi hade inte riktigt frågorna med oss får vi skylla på!! =) hehe,

Igår var vi ute och gick i -17 grader. Det låter ju jäkligt kallt, men det var inte så farligt. Mycket kläder och när man väl fått upp värmen så var det riktigt behagligt. Sen åkte vi in till Ikea för jag ville kolla ut lite födelsedagspresenter. Ska ju flytta och vore ju kul att förnya lite. Så passar på när det är ens födelsedag. Sen åkte vi ner till stan och tog en kaffe på Espresso House. Vi skulle mött en kompis till Emmie, men hon dök aldrig upp utan att höra av sig dessutom och det var lite dålig stil. Men vi satt där ändå. Var mysigt.


På kvällen var vi hos Emmies pappa och hans fru och de bjöd på kycklingsfiléer med klyftpotatis, sallad och bea-sås. Det var hur gått som helst. Vi drack vin och spelade maxi-yatzy och othello. Hehe :)

Idag så ska jag bara chilla. Emmie åker till Jönköping så nu blir det en vecka utan att träffas. Ska njuta av sista veckan av lovet denna veckan med! Gött! Beställde lite clothes idag också. Sweet! tjopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0