Lördag, packa,packa,packa

Sitter hos Emmie i hennes morgonrock och dricker kaffe. Emmie, Emmelie och Annika är och köper frukost och de ska plugga sen. Jag ska snart gå hem och packa hela mitt liv ner i lådor för imorgon flyttar jag till Tändsticksgränd 11. :) Ska bli skitnice. Ringde hyresvärden i torsdags också och jag ska få måla där inne om jag vill och det vill jag ju då jag redan skaffat färg. Blir en grå fondvägg eller om burspråket blir grått. Vi får se.

Igår var jag på DG1:ornas webbprogrammering, men när vi kom dit visade det sig att det var gränssnittsdesign, men föreläsaren var jäkligt bra så vi satt kvar. Jag gick dock vid 10, var bara 45 min kvar av lektionen :), för jag och Emmie åkte ju till Göteborg igår vid halv 12. Vi kom till Göteborg runt halv 2 och var där hela dagen och gick på stan, fikade och åt mat och shoppade lite. Jag köpte en tröja för 100kr på H&M som var apsnygg tycker jag. Värsta reafyndet och det fanns massor tröjor kvar. Folk tyckte väl inte den var lika snygg som jag. :) Lägger upp en bild sen kanske. Sen så köpte jag badrumsset till mitt nya badrum. Måste ju fräscha upp lite nu när man får eget badrum och byta ut mina gamla saker. :) Köpte detta:



Sen kommer det bli en papperskorg i samma färg och mönster från IKEA. :)




Påväg till Göteborg.

Sen på kvällen åkte vi till Oscar i Emmies klass där det var lite folk och jag och Emmie delade på en bag-in-box. Skulle bli tidigt men typ halv 3 var vi hemma. Men det var kul och vi spelade rapakalja och snackade skit och drack sprit. :)
TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0